انتخاب مدرسه و عنایت در انتخاب معلم

توجه و عنایت والدین براى انتخاب مدرسه و مربى یکى از ویژگى‌هاى پدران و مادرانى است که به توفیقات تحصیلى فرزندان خویش علاقه‌مندند.



هیچ‌کس نمى‌تواند نقش مدرسه‌ى خوب را در تربیت و پیشرفت تحصیلى دانش‌آموزان نادیده بگیرد. مدارس خوب از کادر مدیریت با تجربه و علاقه‌مند برخوردارند و به همین‌‌دلیل، هم معلمان و مربیان واجد شرایط، علاقه‌مند و مجرب را انتخاب خواهند نمود و هم در برنامه‌ریزى آموزشى پویا و کارساز مشارکت و اهتمام مى‌نمایند. از همه مهم‌تر در نظارت بر برنامه‌ها و ارزش‌یابى از آنها، بصورت مستمر اقدام خواهند کرد. به همین دلیل نوع مدرسه و شرایط و ویژگى مربیان و معلمان مدرسه، در نحوه‌ى تربیت و زیر ساخت شخصیت دانش‌آموزان و توفیقات تحصیلى و رفتارى آنان نقش اساسى و بنیادین خواهد داشت.
نظرات 1 + ارسال نظر
مریم شنبه 12 آبان 1397 ساعت 18:58 http://mmh12.mihanblog.com

زهرا جان، وبت از خیلی نظرها خیلی خوبه. مثلا تعداد نظرات و خود محتوا و حتی رنگ بندی متن ها...
نکاتی هست که خودت باید مدیریت کنی و من نمیتونم تشخیص بدم از اون نظر وبت خوبه یا نه. مثلا اینکه خیلی از کدهای جاوا استفاده نشه تا وبلاگ به محض ورود مخاطب، زود بارگذاری بشه. اینو میدونم که توی داوری، زمان می گیرن تا ببینن چند ثانیه طول می کشه تا وبت کاملا بارگیری بشه. به خاطر همین بهتره از بارش ها و امکانات کمتری استفاده کنی. فقط اونایی که فکر میکنی ممکنه به امتیازت اضافه کنن رو استفاده کن. مثلا این صلوات شماره خیلی خوبه و مناسب وبلاگته. کدهایی که میذاری هم باید با موضوعت متناسب باشه. مثلا درمورد مدرسه یا علم و دانش و... تاریخ و ساعت هم توی وبت قرار بدی بد نیست.
دوم اینکه به روزرسانی وبت تحت داوری خواهد بود. تا چند روز زیرنظر می گیرن که ببینن منظم و مستمر پست میذاری یا نه. و اینکه آیا بخش نظراتت پره؟ و آیا آمار بازدیدت زیاده؟ و اگه وبلاگتو توی موتورهای جستجو یا گوگل سرچ کنن، میاد یا نه. حتما هم آمار بازدیدکنندگان رو قرار بده. کدش رو فکر کنم میتونی از اینترنت پیدا کنی.
موضوع وب رو نباید همون پرسش قرار بدی.من یه سال همون اسم موضوعمو گذاشتم، داورا گیر دادن. گفتن که باید یه اسم جامع و مانع و مختصر و جذاب بذارید و زیرش به عنوان توضیحات، موضوع وب رو بگید. مثلا وبلاگ هایی که تا حالا رتبه اوردن، موضوعشون اون بالاشون اینجوری ادبی نوشته شده بود: طلای آبی- پدر،مادر،فرزند،عشق- دو فرشته از طرف خداوند- لحظات بارانی-دیروز هایی که سپری شدند...-گلستان معارف و...
مرتب بودن مطالب و وبلاگ هم خیلی امتیاز داره.
شکل قالب متناسب با موضوع مهمه...
و اگه برای مطالبت از منبعی(چه کتاب و چه سایت) استفاده کردی، باید زیرش منبع رو ذکر کرده باشی.
نو آوری و خلاقیت هم مهمه که وبت ماشالله ازش کم نداره
نکته برای گفتن زیاد هست...
حالا اگه دوست داشتی بقیه رو هم میگم. چون این مسابقه پرسش مهر اونقددددر سختگیرن که مو رو از ماست می کشن!!
این نکات رو گفتم چون دوست دارم این همه زحمت کشیدی رتبه خوب بیاری. محتوای وبتم که عالی...

ممنونم مریم جونی ولی این کد های جاوا و این چیزا امتیاز داره یه سال خودم لیست داوری شو داشتم همه ی این چیزایی که تو وب بذاری رتبه داره یه بارم با یکی از این فکر کنم داوراش بود از تو مدرسه زنگ زدن بهش باهاش حرف زدم گفت که همشون امتیاز داره فقط چیزی که توی همه ی اینا نمره منفی داره اینه که توی یه صفحه از 5 تا چست بیشتر باشه این باعث میشه که صفحه وبت دیرتر باز بشه و کلی چیزای دیگه ...
بازم ممنونم از راهنماییت عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.